Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Σπέτσες (Χρωματιστό σκίτσο) - Spetses (sketch with colored pencils)

Το μάθημα της προηγούμενης εβδομάδας αναφερόταν στο σχέδιο με χρωματιστά μολύβια. Το θέμα ήταν και πάλι ελεύθερο και η προτροπή της δασκάλας μας ήταν να σχεδιάσουμε με βάση το συναίσθημα. Επέλεξα να ζωγραφίσω μια εικόνα από τις Σπέτσες.
Τη φωτογραφία την τράβηξα μέσα από το καράβι καθώς απομακρυνόμασταν από το νησί. Μ' άρεσε η εικόνα του ψαροκάικου που τραβάει τη πιο μικρή βαρκούλα. 

Για το αρχικό σχέδιο χρησιμοποίησα ένα μολύβι 2Β και στη συνέχεια δύο διαφορετικά μπλε, κόκκινα και κίτρινα. 


Ακολουθεί το ίδιο σκίτσο με auto correct του χρώματος.
This painting lesson was about colored pencils and the way we sketching an image. I decided to draw a picture from the Greek island, Spetses. I love fishing boats and i adored this one.
I used a 2B pencil to make the first sketch and then 2 different red, blue and yellow colors. Enjoy..

7 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίο Κατερίνα μου!! Μπράβο!!
    Με συγκινούν ιδιαίτερα τα θέματα από την Ελληνική φύση, ειδικά όταν υπάρχει μέσα σ'αυτά και η θάλασσα με συναρπάζουν!!
    Και πάλι Μπράβο!!
    Σε φιλώ
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ρεαλιστική απεικόνιση!
    Μπράβο Κατερίνα, εξαιρετικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειλικρινα το σκιτσο σου ειναι χιλιες φορες πιο ωραιο και ζωντανο απο τη φωτογραφια!!!!μπραβο!
    (συγνωμη αλλα μαλλον δε χρειαζεσαι αλλο τα μαθηματα, μηπως να διδασκες εσυ;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια,

    anthivolon, χαίρομαι που σ' αρέσει το σχέδιο μου κι εγώ λατρεύω τη φύση και μ' αρέσει να τη ζωγραφίζω!!

    Χαρά μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!!

    Ελένη μου λες να το δω επαγγελματικά? Η αλήθεια είναι πως τελειώνοντας τα μαθήματα θα ήθελα σιγά σιγά να φτιάξω έργα τα οποία θα μπορώ να εκθέσω και ποιος ξέρει ίσως και να πουλήσω.. Ακόμα έχω σκεφτεί να κάνω μαθήματα σε μικρά παιδιά όμως έχω δρόμο μπροστά μου!!

    Κορίτσια σας εύχομαι μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να κανεις μαθηματα!!!εισαι τελεια ζωγραφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))
    ΦΟΒΕΡΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου, ελπίζω να πιστέψουν κι άλλοι στις δυνατότητες μου και σιγά σιγά θα έρθουν όλα! Σ' ευχαριστώ και πάλι!!!!

    Skroutzako, δεν έχω παράπονο, κάθε εβδομάδα μου εύχεσαι καλό ξεκίνημα με χαμόγελα!! :)) Να είσαι πάντα καλά!!!
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails