Αυτή τη φορά δημιούργησα μια δική μου σύνθεση από κοχύλια και βότσαλα που είχα στο σπίτι και χρησιμοποίησα γήινα και γκρίζα χρώματα όπως όρισε η δασκάλα μας. Τα χρώματα αυτά προέκυψαν από πολλές διαφορετικές προσμίξεις ακρυλικών. Το αρχικό σχέδιο το έκανα με μολύβι ακουαρέλας στο χρώμα της ώχρας.
Ακολουθεί λεπτομέρεια του έργου: (για ακόμα μια φορά με πρόδωσε η φωτογραφική μου μηχανή... χμμ πρέπει να κάνω οικονομία να αγοράσω μια καλύτερη ώστε να μπορώ να τραβάω σωστές φωτογραφίες.)
For this painting i used acrylic colors and i did the drawing with an aquarella pencil (ochra). The composition was made with shells and pebbles i had collected from the sea.