Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Ύμνος στην Άνοιξη

Ο πίνακας που θα δείτε παρακάτω είναι εξαιρετικά αφιερωμένος στον άνθρωπο που τα τελευταία χρόνια με εμψύχωνε, με στήριζε και μου πρόσφερε την απαραίτητη "ελευθερία" για να δημιουργώ και να εκφράζομαι μέσω της ζωγραφικής. 
Αφιερωμένο σε Εσένα.

Το θέμα βασίζεται σε μια φωτογραφία που μόλις την είδα με μάγεψε. Χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα πάνω σε βαμβακερό καμβά διαστάσεων 62 x 90 εκ.

The following painting it's an hymn for Spring. I used acrylic colours on a canvas 62 x 90 cm.


(Πιστεύω πως σύντομα θα καταφέρω να επισκεφτώ τα blog σας και να θαυμάσω τις δημιουργίες σας. Προς το παρόν ας είστε λίγο επιεικείς μαζί μου.)

Εύχομαι σε όλους καλή εβδομάδα!!!
Κατερίνα


9 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα!!!Πολύ όμορφος ο πίνακάς σου.Τι γλυκά χρώματα ο ουρανός και τι όμορφα ζωντανά πράσινα στη γη! Εύχομαι να'σαι καλά και όσο για τις επισκέψεις ας περιμένουν...μα δεν θα φύγει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου πολύ χαίρομαι που σε "βλέπω" εδώ. Η δημιουργία πάντα απαλύνει, καταπραϋνει και απελευθερώνει συναισθήματα. Περιμένω τηλέφωνό σου για το καφεδάκι που είπαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα,η άνοιξη ολοζώντανη στον πίνακά σου!
    Υπέροχα χρώματα!
    Ελπίζω να είναι όλα καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Κατερίνα είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα της προσπάθειας σου !!!
    Υπέροχα ανοιξιάτικα χρώματα , ένας πραγματικός ύμνος της Άνοιξης !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ τα λουλουδάκια σου στο πρώτο πλάνο!!!!!
    Μαγευτικά!!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ περνώ και ξαναπερνώ και δεν μου ανοίγει η φωτογραφία. Με τρώει και η περιέργεια:-)

    Θα μου ανοίξει που θα πάει..
    Φιλιά Κατερίνα μου

    υ.γ. θα ματάρθω;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια γιορτή σαν την άνοιξη θα συμπληρώσω...
    Πολύ όμορφο, πολύ ζωντανό με ιδιαίτερο ουρανό!
    Ελπίζω Κατερίνα μου να είσαι καλά και η απουσία σου να οφείλεται μόνο σε ευχάριστα γεγονότα!!
    σε φιλώ
    Μαριέλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτός ο πίνακας με ηρεμεί αφάνταστα!!!συγχαρητήρια για όλα σου τα έργα!
    θα τα πούμεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια. Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για μένα όταν λαμβάνω τόσο θετικά σχόλια για τη δουλειά μου.
    Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!!! Αν και βιώνω μια δύσκολη περίοδο προσπαθώ να ασχολούμαι με τη ζωγραφική και σύντομα πιστεύω πως θα σας δείξω ένα καινούργιο έργο μου.
    Να είστε όλοι καλά!!!

    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails