Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Γνωριμία με την Κοιλάδα Ερμιονίδας

Οι περισσότεροι, φαντάζομαι, γνωρίζετε ήδη πως κατοικώ στην Εμιονίδα και συγκεκριμένα σε ένα μικρό ψαροχώρι την Κοιλάδα. Η αλήθεια είναι πως δυσκολεύτηκα πολύ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα,  από την αρχή όμως εκτίμησα τις ομορφιές της περιοχής με τις δαντελωτές ακτές και τα γαλαζοπράσινα νερά!
Ο πίνακας λοιπόν που θα σας δείξω σήμερα απεικονίζει τμήμα της Κοιλάδας (όπως φαίνεται από το ξωκκλήσι του Αγίου Δημητρίου) και το νησάκι Κορωνίς που βρίσκεται στον κόλπο της. Η διάσταση του έργου είναι 100 x 75 εκ. και τα χρώματα ακρυλικά.


Να έχετε  όλοι μια υπέροχη εβδομάδα!!!


Κατερίνα

11 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφος ο τόπος σου,Κατερίνα και τον ανέδειξες υπέροχα!
    Πολύ όμορφος πίνακας με αγάπη ζωγραφισμένος!
    Δεν ξέρω πού ακριβώς μένεις,έχω έρθει δυο φορές διακοπές στο Πόρτο Χέλι και πολύ μου άρεσε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, πηγαίνοντας για Πόρτο Χέλι στα δεξιά σου πριν το Κρανίδι υπάρχει ταμπέλα προς Κοιλάδα. Από εκείνο βέβαια το σημείο δεν φαίνεται το χωριό πρέπει να ακολουθήσεις το δρόμο.
      Χαίρομαι που σου αρέσει ο πίνακας :)
      Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Κατερίνα , υπέροχος ο πίνακας σου !!!
    Στο έργο σου αποτυπώνεις με τον καλύτερο τρόπο την ομορφιά του τοπίου αλλά και την μεγάλη αγάπη που έχεις για τον τόπο σου !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλιο, χαίρομαι που σ' αρέσει!! Ο τόπος προσφέρει αρκετές ομορφιές και ελπίζω πως θα τις αποτυπώσω κάποια στιγμή στον καμβά.
      Καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  3. Είσαι τυχερή θα πω, αφού ζεις σε τόσο όμορφο μέρος!
    Είναι μεγάλη έμπνευση να βλέπεις κάθε μέρα τέτοιες ομορφιές!
    Και είναι σαφές μέσα στη ζωγραφική σου πόσο αγαπάς τον τόπο σου!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριέλα μου άργησα να το καταλάβω αλλά τελικά όντως είμαι τυχερή. Εδώ εξάλλου κατάφερα να ασχοληθώ περισσότερο με τη ζωγραφική. Στην Αθήνα δεν είχα ούτε χρόνο ούτε έμπνευση. Πάντως αν έκανα ξανά αυτόν τον πίνακα θα άλλαζα κάποια πράγματα που τώρα τα βλέπω και με ενοχλούν :)
      Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα θα σου δώσω βραβείο για τα σύννεφα!Πάλι με εντυπωσίασαν!χαχα...Όλος ο πίνακας είναι όμορφος,όπως και το μέρος που ζεις...Να'σαι καλά και να συνεχίζεις να ζωγραφίζεις όσα αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που σου αρέσουν :) Από την αρχή της ζωγραφικής μου πορείας είχα μια ιδιαίτερη αγάπη στον ουρανό και τα σύννεφα. Με παιδεύουν βέβαια αλλά το παλεύω..
      Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Κατερίνα!!! ο πίνακας σου είναι καταπληκτικός....απο τον Άγιο-Δημήτρη είναι η αγαπημένη μου θέα, γιατί βλέπεις όλο το χωρίο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου με ταξιδεύεις πίσω,στην Κοιλάδα... ακόμα και τα σύννεφα φαίνονται αληθινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου με ταξιδεύεις πίσω,στην Κοιλάδα... Αυτόν τον πίνακα τον έχω ερωτευτεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails