Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Tell me about yourself award

Αυτό το βραβείο μου το πρόσφερε πριν λίγο καιρό η Μαγδαληνιώ  και όπως αναφέρει στο μπλογκ της πρέπει να γράψουμε είτε 7 πράγματα για τον εαυτό μας είτε 3 πράγματα που αγαπάμε στο κόσμημα. Σε προηγούμενο παιχνίδι είχα αναφέρει επτά στοιχεία για μένα (τα οποία θα δείτε παρακάτω) οπότε θα προσθέσω 3 πράγματα για το κόσμημα το οποίο αφενός γνωρίζω ως λάτρης του και αφετέρου ως "δημιουργός" εξειδικευμένων κομματιών με το βελονάκι και τη χρήση ημιπολύτιμων λίθων και δέρματος.

1. το κόσμημα είναι τέχνη και θέλει φαντασία κατά συνέπεια μ' αρέσουν τα διαφορετικά, περίεργα και καλοδουλεμένα κοσμήματα
 2. μ' αρέσει να βλέπω βιτρίνες με χειροποίητα κοσμήματα
 3. λατρεύω τα μαργαριτάρια, τα κοράλλια (κόκκινα), τις πέτρες τυρκουάζ κλπ

Τελειώνοντας επαναλαμβάνω επτά στοιχεία που με χαρακτηρίζουν:

1. Μ' αρέσουν τα λουλούδια και κατά συνέπεια να ασχολούμαι με τον κήπο μου
2. Λατρεύω τη ζωγραφική
3. Επίσης, λατρεύω το κέντημα
4. Η νέα μου "ψύχωση" είναι να φτιάχνω κοσμήματα με βελονάκι
5. Μ' αρέσει να γράφω ταξιδιωτικά άρθρα σαν αυτά που αναρτώ στο blog μου Painting and Traveling.. with Katerina
6. Μ' αρέσει το διάβασμα
7. Μ' αρέσει η οδήγηση



Το βραβείο το χαρίζω με τη σειρά μου στους επισκέπτες του μπλογκ και ευχαριστώ πολύ τη Μαγδαληνιώ για την τιμή που μου έκανε!! 
Εύχομαι σε όλους μια δημιουργική εβδομάδα!!!


Κατερίνα

6 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου και από ότι διαβάζω έχουμε την ίδια ''ψύχωση''χα χα χα !!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ' αρέσουν πολύ οι άνθρωποι που ασχολούνται με πολλά και διαφορετικά πράγματα!!
    Μπράβο για το βραβείο, σου αξίζει νομίζω!!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο Κατερινάκι μου!!!
    Ξέρεις καλά, πόσο σε θαυμάζω, για όλα αυτά που κάνεις με τα χεράκια σου...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο,Κατερίνα,για το βραβείο!
    Πολυάσχολη με πάντα όμορφα αποτελέσματα-μαργαριτάρια και ζωγραφική μας ενώνουν,το διάβασμα το έχω παραμελήσει τελευταία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα σχόλια σας!!

    Sophie μου τα κοσμήματα με το βελονάκι με έχουν συνεπάρει (σημείωση: μ' αρέσουν πολύ τα σκουλαρίκια που έφτιαξες με το βελονάκι !!!!!). Φιλιά και καλές δημιουργίες.

    Μαριέλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! (Σημείωση: μ' αρέσουν πολύ οι καρφίτσες που φτιάχνεις από χαρτί ζωγραφισμένο και κομμένο σε ευφάνταστα σχέδια!!!)Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    Χρύσα μου σ' ευχαριστώ καλή μου!!! Αλήθεια τι έγινε με το δεύτερο μπλογκ σου? Μου βγάζει πρόβλημα και δεν το βρίσκω...

    Ελένη μου το διάβασμα δυστυχώς και εγώ το έχω περιορίσει κάπου προς το βράδυ πριν πέσω για ύπνο. Από την Άνοιξη όμως σκοπεύω να μπω δυναμικά και εκεί :)
    Φιλιά και καλές δημιουργίες!!!

    Βάσω μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails