Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Η Tinkerbell ...

Επιτέλους!! Μου έμεινε χρόνος για μερικές επισκέψεις στη blogο-γειτονιά ώστε να θαυμάσω τις κατασκευές σας. Αν και δεν πρόλαβα να αφήσω σχόλια σε όλους, πήρα μια γερή Χριστουγεννιάτικη δόση γεύσεων, χρωμάτων και ιδεών και ανανεωμένη πλέον αποφάσισα να σας δείξω τον πίνακα που έφτιαξα για την Ελένη.
ακρυλικά σε καρτολίνα 
Η χαριτωμένη Tinkerbell πετάει στον ουρανό και ρίχνει λίγη από την αστερόσκονή της στα όμορφα λουλούδια για να ανοίξουν και να ελευθερώσουν την πιο γλυκιά ευωδία......

Εύχομαι καλές Χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες!!!!

Κατερίνα

10 σχόλια:

  1. Κατερίνα,τι όμορφος!Θα τον χαρεί η μικρούλα!
    Όλοι οι παιδικοί σου πίνακες μ΄αρέσουν πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα παιδικά σου έργα είναι σίγουρα φανταστικά !!!
    Σε θαυμάζω πολύ Κατερίνα , με την ικανότητα και το ταλέντο σου μπορείς να σκορπάς την χαρά στις παιδικές ψυχούλες !!!
    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη νεραιδούλα ΚΑΤΕΡΙΝΑ...πάντα οι νεραιδες μου άρεσαν πολύ σου φέρνουν τρυφερά συναισθήματα...μακάρι η δικιά σου να σκορπίσει την αγάπη σε όλο τον κόσμο και στην Ελένη...τυχερή!!!φιλια..και καλό βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ' αρέσει πολύ η Tinkerbell!!! Πολύ ωραίος πίνακας!!! Μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανη η Νεραϊδούλα σου Κατερίνα μου!!μπράβο σου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου, μετά δύο εβδομάδων απουσία από τα blogs των φίλων, λόγω της έκθεσης-αλληλεγγύη στην Γκαλερί ΕΙΡΜΟΣ, επανέρχομαι για να ευχηθώ καταρχήν καλή Κυριακή και εβδομάδα. Όποτε θέλεις μπαίνεις στο blog μου για να δεις στιγμιότυπα της έκθεσης, μια και δεν είχες την ευκαιρία να την επισκεφτείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eleni: Της άρεσε πολύ ο πίνακας και τον έχει ήδη κρεμάσει στο υπνοδωμάτιο της. Φιλιά Ελένη μου και καλό βράδυ.

    ART-TRAVELLER: Ευχαριστώ πολύ Στέλιο, προσπαθώ να ικανοποιώ τα παιδιά και χαίρομαι όταν τα βλέπω να χαμογελούν από ευχαρίστηση!! Καλό βράδυ.

    Ρουλα Σμαραγδενια: Ρούλα μου είναι αλήθεια πως οι νεράιδες έχουν την ικανότητα να μας μεταφέρουν σε ένα μαγικό κόσμο όπου όλα είναι αθώα και η τρυφερότητα προσφέρεται απλόχερα. Μακάρι η Tinkerbell να φέρει αγάπη σε όλους μας. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mαρία μου χαίρομαι που σ΄αρέσει ο πίνακας, νασαι καλά!!! Καλό σου βράδυ.

    Katrina, συνονόματη, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Καλό βράδυ.

    Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος: Φανή μου χαίρομαι που σ' αρέσει η νεραϊδούλα, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dinos-Art: Επισκέφτηκα το blog σας και θαύμασα τα έργα σας!! Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως σας τίμησαν τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Μακάρι να ήμουν κοντά και να θαύμαζα από κοντά την τέχνη σας. Εύχομαι πάντα επιτυχίες και πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails