Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Δημιουργικός Περίπατος.... στα χνάρια του Van Gogh !!

Έχοντας ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο ζωγραφικής στο Εικαστικό Καφενείο, αποφάσισα να  παρακολουθήσω και τα μαθήματα σχεδίου.
Η πρώτη μου εργασία είχε ως σημείο αναφοράς τμήμα έργου του V. Gogh. Χρησιμοποίησα δύο διαφορετικά μολύβια και τη λεγόμενη δημιουργική γραφή ώστε να αποδοθούν αφενός οι φόρμες του θέματος και αφετέρου η εκφραστικότητά του.


I drew this sketch with a 2B and a 6b pencil. As a theme I used part of Van Gogh's painting. 
This "exercise" had to do with creative writing and the way we use different lines in order to achieve forms, moves and dynamic of the original painting.

Hope you like it.


15 σχόλια:

  1. ♥♫♪Olá, amiga!
    *✿ Lindo trabalho, realmente criativo e romântico.!
    ♥♫♪Bom fim de semana!
    *•Beijinhos.
    ✿.Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι το απέδωσς περίφημα!!! Δεν ξέρω από τεχνικές αλλά το ωραίο φαίνεται! Σε φιλώ και καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε μια μεριά δεν κάθεσαι!!!:):)
    Φαίνονται οι ζωντανοί άνθρωποι:):)
    Εκφραστικότατο!!!
    Καλό φθινόπωρο Κατερίνα μου και καλή συνέχεια στις μελέτες σου!!!
    φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!Ωραιοτατο το εργο με κινηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα,το είχα επιλέξει κι εγώ το συγκεκριμένο έργο.
    Πολύ μου αρέσει,το δικό μου το είχα φορτώσει-έχω αυτό το κακό.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό φθινόπωρο γλυκιά μου... και καλή αρχή
    (αν και εχω δει περισσότερα... χι χι!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Magia da Inês: Magia, estou contente que você gostou do meu sketch :) (I hope google did the correct translation, if not please tell me :) )

    Marie: Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου!! Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλό Φθινόπωρο και καλή εβδομάδα!!

    vasiliki: Βασιλική μου η ζωγραφική είναι ένας πολύ όμορφος τρόπος να εκφράζω τα συναισθήματα μου, παράλληλα όμως με ηρεμεί και με γαληνεύει!! (ειδικά αυτή την περίοδο με όλα όσα βιώνουμε την έχω περισσότερο ανάγκη).
    Πολλά φιλιά και καλό - δημιουργικό Φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS: Σ' ευχαριστώ Σκρουτζάκο για τα χαμόγελα και τη θετική σου ενέργεια!!

    eleni: Ελένη μου βρήκα την ανάρτησή σου με τα έργα που είχες κάνει σ' αυτό το μάθημα και μου άρεσε πολύ η προσωπογραφία του Van Gogh, πιστεύω πως απόδωσες την έκφρασή του και τα χαρακτηριστικά του πολύ όμορφα!! Τα άλλα δύο (κατά την άποψή μου) επισκιάζονταν απ' την προσωπογραφία.
    (Μου αρέσουν πολύ και τα λουλούδια που ζωγράφισες στο κόκκινο κανσον!!!!) Δεν έχεις κάνει άλλες εργασίες ή τις έχασα εγώ?

    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mariela μου, καλό Φθινόπωρο και σε εσένα και περιμένω τους επόμενους κύκλους μαθημάτων που θα κάνεις!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου δεν ξέρω σε τι συγκεκριμένα αναφέρεται το εν λόγω μάθημα, αυτό που βλέπω όμως μου αρέσει.Κάτι δεν μου πάει καλά με το ζευγάρι, αλλά σαν σύνολο είναι πολύ καλό.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. erifili μου, τα μαθήματα σχεδίου είναι πολύ καλή ενότητα και με βοηθάει πολύ!!
    Σχετικά με το ζευγάρι, μάλλον είναι λίγο άκαμπτο και σίγουρα χρειάζομαι εξάσκηση :)
    Φιλιά και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερίνα μου καλή συνέχεια στα μαθήματά σου! Είμαι σίγουρη ότι θα τα πας περίφημα και στα καινούργια σου σχέδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οσα περισσότερα μαθαίνεις,τόσα περισσότερα ανακαλύπτεις,καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα! Σίγουρα αξίζουν τα μαθήματα σχεδίου που παρακολουθείς γιατί η εργασία σου είναι φοβερή...απίστευτο ότι είναι η πρώτη σου! Μπράβο!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατερίνα μου, τώρα είδα το σχόλιό σου!
    Δυστυχώς δεν ξέρω καθόλου, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Πιθανό να πατάς εκεί που λέει "δημιουργία συνδέσμου" και να δίνεις τα στοιχεία της δικής σου ανάρτησης; Κάτι τέτοιο φαντάζομαι!
    Πάντως ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails