Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Ανοιξιάτικη βόλτα στον ελαιώνα...

Γεια σας φίλοι μου, Χριστός Ανέστη!
Μπορεί να τελείωσαν οι διακοπές και οι βόλτες, πιστεύω όμως πως λόγω της Άνοιξης η καθημερινότητά μας θα γίνει πιο φωτεινή και λουλουδένια.
Τον τελευταίο ένα περίπου μήνα ασχολούμαι με ένα πίνακα που το θέμα του το γυρόφερνα πολύ καιρό, πάντα όμως το ανέβαλα.... Από τον τίτλο έχετε ήδη καταλάβει πως αναφέρομαι στα ελαιόδεντρα με τους μαγευτικούς κορμούς και τα αργυρά φύλλα. Η ελιά σαν σύμβολο της ειρήνης, της σοφίας αλλά και της γονιμότητας μου προκαλούσε πάντα δέος.
Επέλεξα να ζωγραφίσω τις συγκεκριμένες δύο "ρίζες" αφενός λόγω της θέσης που έχουν η μια αντίκρυ από την άλλη και αφετέρου λόγω του εντυπωσιακού κορμού τους.

oil on canvas 60x80

Ακολουθούν κοντινά πλάνα από τους δύο κορμούς (οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν πριν ολοκληρωθεί το έργο κατά συνέπεια υπάρχουν αλλαγές στον περιβάλλοντα χώρο).


Εύχομαι σε όλους,
Καλό Σαββατοκύριακο
Κατερίνα




18 σχόλια:

  1. Kατερίνα,καλή πρωτομαγιά!

    Τι όμορφο θέμα,που επέλεξες!Το φύλλωμα μου φαίνεται δύσκολο,αλλά πολύ θα ήθελα να ζωγραφίσω κάποια στιγμή.
    Είναι πολύ όμορφος,αυτό το λαμπύρισμα στα φύλλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Κατερινάκι μου!!!
    Χαρά στο κουράγιο σου...
    Ομολογώ πως οι λεπτομέρειες στα φύλλα και τους κορμούς με ξετρέλαναν...
    Μπράβο σου, πολύ καλή δουλειά!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλησπέρα Κατερίνα !!!
    Πραγματικά υπέροχη η " Ανοιξιάτικη βόλτα στο ελαιώνα" !!!
    Εξαιρετικά τα χρώματα και ο φωτισμός !!!
    Νομίζω είναι από τα καλύτερα σου έργα που είδαμε μέχρι τώρα , φαίνεται ότι δούλεψες πολύ καλά αυτές τις μέρες και σίγουρα η Άνοιξη , το φως και τα χρώματα της σε εμπνέουν καταπληκτικά !!!
    Καλή Πρωτομαγιά και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εχω παθει πλακα τωρα...ειμαι αφωνη...νομιζω οτι ειναι οτι πιο ομορφο και ρεαλιστικο εχεις κανει ως τωρα!!!!!!!!
    καλο μηνα να εχεις κατερινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ! δε μπορω να σταματησω να το κοιταω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και χρόνια σου πολλά με υγεία .Πάρα πολύ όμορφο το έργο σου!!!!! Με έχουν αφήσει έκπληκτη τα φυλλώματα των δέντρων.Πάρα πολύ καλό το δούλεμά τους.Μπράβο!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου, Πόσο θαυμαζω τους πίνακες σου!!!!Το πρώτο που αισθάνθηκα βλέποντας τον πίνακα ,ηταν ενα αισθημα γαλήνης και ηρεμίας,τι ομορφο θέμα αλήθεια!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    Καλή Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες στο blog μου. Πολύ ωραίος ο πίνακάς σου και πολύ ζεστά χρώματα. Θα βρω το χρόνο να κοιτάξω συνολικά τη δουλειά σου. Χαίρομαι να βρίσκω ανθρώπους που αγαπάνε τη ζωγραφική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ .ΜΠΡΑΒΟ ...ΦΙΛΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!
    ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΙΑ!!
    ΜΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. eleni, painter, ART-TRAVELLER, apinkdreamer, vasiliki, RIRI, Missy, MARIA VILLIOTI, eleni_tzeni, lourdi lourdaki σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα υπέροχα και τόσο ενθαρρυντικά σας σχόλια και ζητώ ακόμα μια φορά συγνώμη που δεν καταφέρνω να απαντήσω σε καθένα ξεχωριστά.

    Χαίρομαι που ο κόπος μου αναγνωρίζεται και μου δίνετε ώθηση να προσπαθήσω ακόμα περισσότερο για να πετύχω όλα όσα θέλω στη ζωγραφική.

    Ελπίζω πως στην επόμενη ανάρτηση θα καταφέρω να κάνω το πρώτο μου give away για να γιορτάσω τον ένα χρόνο του μπλογκ μου και τους 100 και κάτι αναγνώστες.

    Εύχομαι σύντομα να είμαι και πάλι κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Katerina συγχαρητήρια!!! Μου αρέσει πολύ!!! Εκτός του ότι νοιώθω κι εγώ δέος απέναντι στο συγκεκριμένο δέντρο μου αρέσουν πολύ οι χρωματισμοί σου καθώς και το "αντικρυστό" των δύο δέντρων (δεν ξέρω γιατί αλλά μου δίνουν την αίσθηση της αγάπης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπεροχη η ελαιογραφία σου!!! Εχεις δίκιο για τους κορμούς ! Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Κατερίνα μου! Υπέροχος ο ελαιώνας!!! Είδα και τα πλεκτά σου κολιεδάκια και ξετρελάθηκα! Μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με έχεις καταπλήξει!!
    Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συνεπης πάντα αφου λυθηκε το θεμα με το ιστολογιο μου περασα να αφησω ευχες για το ξεκινημα μιας νεας και καλης εβδομάδας.Να εισαι καλά.Συγχαρητηρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποχρώσεις - Shades and colors

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails